Regulamin zakupu biletów na Platformie Yellowbrick International
01 marca 2023
Szczegółowe zasady korzystania z aplikacji Flowbird określa Regulamin platformy Yellowbrick International dostępny na stronie https://flowbird.pl/legal/regulamin/.
1. Rejestracja
- Celem zakupu biletu użytkownik musi uprzednio zarejestrować się na Platformie.
- Użytkownik zobowiązany jest zarejestrować się przed wejściem do pojazdu.
- Aby dokonać rejestracji użytkownik powinien wybrać jedną z opcji:
- Pobrać aplikację flowbird ze sklepu Google lub Apple i dokonać rejestracji za jej pomocą
- Przejść na stronę: http://my.flownbirdapp.com i dokonać rejestracji za jej pomocą.
- Rejestracja wymaga podania następujących danych:
- adres e-mail
- numer telefonu
- Dane, o których mowa w punkcie 3 mogą zostać pobrane za pomocą logowania przez serwisy Facebook, Google, Apple.
- Podanie pozostałych danych nie jest obowiązkowe chyba, że przepisy szczególne przewoźnika stanowią inaczej.
2. Ustawienie metody płatności
- W celu dokonania zakupu użytkownik musi dodać metodę płatności.
- Dodanie metody płatności może wymagać autoryzacji niewielkiej kwoty, w celu weryfikacji płatnika. Kwota jaka zostanie pobrana przy autoryzacji zostanie użytkownikowi zwrócona zgodnie z terminami uznania w panku płatnika.
- Ustawienie metody płatności powinno nastąpić przed wejściem do pojazdu.
3. Zakup biletu
- Zarejestrowany użytkownik ma dostęp do aplikacji Flowbird na swoim Wybierając w menu „Kom. Miejska”, może dokonać zapłaty za przejazd komunikacją miejską w miastach, które aktualnie współpracują z Flowbird. Lista miast współpracujących z Flowbird jest aktualizowana każdorazowo po wejściu do aplikacji.
- Zakupu biletu i jego skasowania w telefonie należy dokonać niezwłocznie po wejściu do pojazdu komunikacji miejskiej lub przekroczeniu strefy biletowej metra.
- Niektóre bilety są automatycznie skasowane w momencie zakupu. Użytkownik przyjmuje do wiadomości, że to organizator transportu określa czy biletu jest skasowany automatycznie czy też możliwy do skasowania później.
4. Kontrola
- Podczas kontroli biletów użytkownik zobowiązany jest do prezentacji kodu dwuwymiarowego (tzw. QR kod ) wizualizującego zakupiony bilet. Dodatkowe osoba dokonująca kontroli w imieniu przewoźnika może prosić a Użytkownik jest zobowiązany tą prośbę zrealizować, o prezentacja danych szczegółowych biletu takich jak data zakupu, czas ważności. Operacja ta może wymagać przesunięcia zaprezentowanego Użytkownikowi ekranu.
5. Reklamacja
- Użytkownik po stwierdzeniu nieprawidłowości związanej z transakcją dotyczącą zakupu biletu telefonicznego, powinien zgłosić reklamację za pomocą strony flowbird.pl lub przez adres email: support@flowbird.pl.
- Reklamacje będą rozpatrywane w ciągu 30 dni od daty zgłoszenia.
6. Honorowanie biletu telefonicznego
Zasady honorowania biletu telefonicznego w rożnych środkach komunikacji zbiorowej w ramach danego miasta są określone przez organizatorów transportu i są opisane w regulaminie przewozu, który jest umieszczony w pojeździe komunikacji zbiorowej.